نمی دانم تا الان در مورد هزینۀ راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی تحقیق کرده اید یا نه؛ اما در حالت کلی با کمی تحقیق و پرس وجو، متوجه می شوید که این رقم های پیشنهادی بسیار متفاوتند و حتی می توان در برخی موارد قیمت ها نجومی هستند. اما خب در این میان یک راه کار عالی هم وجود دارد، که برای افراد مبتدی یا افرادی که نمی خواهند در شروع کار خیلی هزینه کنند بسیار بسیار مناسب است. این راه کار استفاده از
در مقالۀ امروز پرتال می خواهیم ببینیم که
راحت ترین راه برای ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی، استفاده از
فروشگاه ساز، سیستمی است که به کمک آن می توانید یک مغازۀ 24 ساعتۀ شبانه روزی در بستر وب برای خودتان ایجاد کنید، آن را مدیریت کنید و هر محصولی که بخواهید، از کالای فیزیکی گرفته تا خدمات و محصولات دانلودی را، در آن بفروشید.
البته فروشگاه سازها به نوعیسیستم مدیریت محتوایاCMSنیز محسوب می شوند و
فروشگاه ساز ها امکانات مختلف بسیاری دارند. با استفاده از فروشگاه ساز می توانید برای محصولات قیمت تعیین کنید، تخفیف های متنوع اعمال کنید، روش های ارسال مختلف تعریف کنید، روش های پرداخت مختلف تعریف کنید و بسیاری از امکانات دیگر که بسته به فروشگاه سازی که انتخاب می کنید، ممکن است متفاوت باشند.
اما. یک نکتۀ خیلی خیلی مهم در انتخاب فروشگاه ساز وجود دارد و آن هم این استکه بدانید چه انتظاراتی از یک
یک فروشگاه اینترنتی امکانات زیادی نیاز دارد و یک
برخی از امکاناتی که باید یکفروشگاه سازداشته باشد :
همانگونه که در پاساژ ها یا فروشگاه های سطح یک شهر دسته بندی کالاها در انتخاب مشتری تاثیر بسزایی دارد ، در یک فروشگاه اینترنتی نیز این امکان باید وجود داشته باشد . شما باید بتوانید گروه های مختلف و طبقات گوناگونی را برای فروشگاه خود ایجاد کنید .
سبد خرید در فروشگاه های اینترنتی حکم همان چرخ دستی دارد که در فروشگاه های واقعی کالاهای خود را در آن می گذاریم . وجود یک سبد خرید در فروشگاه اینترنتی شرط اصلی است . به گونه ای که برای گرفتن نماد اعتماد در یک فروشگاه اینترنتی یکی از شروط داشتن سبد خرید است .
وب سایت شما همان فروشنده شماست . وب سایت باید امکان سرچ از بین اقلام مختلف کالا را به خریداران بدهد تا بتوانند بر اساس فیلتر های مورد نظرشان کالای خود را جستجو کنند . یک فروشگاه ساز خوب باید امکان این سرچ و فیلتر های جستجو بر اساس برند ، رنگ ، سایز ، قیمت و . را به مشتری بدهد .
قطعا می دانید توضیحات کامل بر روی هر کالا شانس خریده شدن آن کالا را بیشتر می کند. فروشگاه ساز باید این امکان را در اختیار شما قرار دهد تا توضیحات تکمیلی ، مشخصات فنی ، مزایا و معایب کالاها را در سایت خود درج نمایید . این نکته خیلی مهم است . چه بسایر افرادی که در سایت خود هیچ توضیحی درج نمی کنند و قطعا هیچ شخصی از چنین فروشگاهی خرید نمی کند .حداقل اطلاعاتی که از یک کالا می توانید درج کنید اطلاعات موجود در بروشور آن است .
لوگوی ما برند ما محسوب می شود و مانند تابلویی می باشد که در سطح شهر در بالای درب مغازه خود نصب می کنیم و در فروشگاه های اینترنتی برند شدن بسیار اهمیت دارد . شما باید این امکان را داشته باشید که لوگوی خود را در فروشگاه اینترنتی خود درج نمایید .
از آنجا که امروزه علاوه بر کامپیوتر های شخصی و لب تاب ها ، استفاده از دیوایس های مختلف مانند تبلت و موبایل همه گیر شده است . مشتری های سایت ممکن است از موبایل برای خرید از سایت شما اقدام کنند . پس سایت شما باید برای نمایش از طریق موبایل نیز بهینه باشد .
رکن اصلی هر فروش مسئله پرداخت است . یک
داشتن فایل های آموزشی برای کار با فروشگاه ساز بسیار اهمیت دارد . فروشگاه سازی که با آن کار می کنید یک سیستم جدید است و همیشه در ابتدای کار وجود آموزش کار با سیستم مهم است .
برخی از فروشگاه ساز ها آموزش کامل بصورت فیلم ، تصویر و متن را در اختیار کاربران قرار می دهند .
بسته
درباره این سایت